sobota, 27 grudnia 2014
piątek, 26 grudnia 2014
Pada Śnieg, Pada Śnieg ^^ ...
Hej! Wiecie co ^^ ? Jest drugi dzień Świąt. Nie pisałam w Święta bo to czas, który spędza sie z rodziną. Ale dzisiaj mam dwa newsy ( czytajcie : niusy XD). Pierwszy - razem z moją paczką i z bratem ._. Poszliśmy kolędować, wiecie, że chodzi się od domu do domu i śpiewa się kolędy. I zarobiłam 22 zł i troche cukierków ^^. Razem było 106zł ale musiałyśmy sie podzielić równo. Opłaca sie =>. Teraz drugi news. No więc... Pada u mnie śnieg ^^ ;D !!!!!! W te dwa Świąteczne dni nie padało a w ten trzeci zaczeło :))))). Ale to też taki niby zbieg okoliczności bo śniło mi sie że spadł śnieg ;o. Dziwne ale też i fajne! To na tyle Pa Weronika ;3
poniedziałek, 22 grudnia 2014
niedziela, 21 grudnia 2014
Haker u mnie :((((((
Hej!
Wiecie co sie stało :((((
Hacker włamał mi sie na konto :'( . Przez cztery dni nie byłam online i on mógł robić co tylko chciał, ale na szczęście kupił tylko sukienke
i kolczyki za diamond. Ale miałam aż 14 diamond i teraz nie mam nic. Przynajmniej nie zmienił hasła wtedy byłoby po wszystkim :(. A tu te rzeczy ( wiem ten przełącznik XD) :
Pa
Weronika
sobota, 29 listopada 2014
Czemu tak długo nie pisałam?? Tu macie odpowiedź ¡
Hej!
Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale już wyjaśniam: - po pierwsze, miałam fona w naprawie i nie mogłam pisać, - po drugie, klawiatura nadal jest ekranowa, bo nie ma zwykłej dokupionej, a tam napisanie długiego posta zeszłoby jakieś nwm. ok. 5godz, a na telefonie jest to 5min. - po trzecie, nawet gdybym chciała napisać posta na laptopie to nie mogłabym, w tygodniu (poniedziałek- piątek rano) moge grać 30min lub wcale. Myśle, że niedługo będe mogła pisać na zwykłej klawiaturze :) Pa Weronika
wtorek, 11 listopada 2014
Nowy teledysk ^.^
Hej!
Zrobiłam nowy teledysk , tu macie filmik
Zrobiłam nowy teledysk , tu macie filmik
Tu link na youtube:Aksa - Przyjaciel by laska5wero
Pa
Weronika odrabiam
sobota, 8 listopada 2014
Da ktoś znak życia??????Czy ktoś to wogule czyta #-#
Hej! Niby na blogu jest 509 wyświetleń, ale nikt nie daje znaku życia. Dobra raz zdarzyło sie, że ktoś napisał ,,hej" na Xacie oraz jedna osoba oprócz mojej strony Weronika msp (tak dokładnie to mój kanał na YT) dał +1 mojemu postowi ,,Konkurs ,,Filmowa noc". Dziękuje tym osobą i je pozdrawiam ;3 Paa Weronika
piątek, 7 listopada 2014
Poradnik Modowy #3
Hej!
Moja najka w real (GabiSkwira909) i moja sis (bejbi1laska) poprosiły mnie żebym wstawiła ich porady modowe. I to będzie w tym poście ;3
To siostry Marceliny :
Moja najka w real (GabiSkwira909) i moja sis (bejbi1laska) poprosiły mnie żebym wstawiła ich porady modowe. I to będzie w tym poście ;3
To siostry Marceliny :
Kosztuje 1475 Sc w tym 1475 Sc vip i 4 diamond. Kolorki:
Tu najki Gabrysi :
Kosztuje 1750 Sc w tym 375 Sc vip i 6 diamond. Kolorki :
P.S sorry za takie bazgroły XD pisze tam że tarcza zegara jest biała.
Pa
Weronika
Poradnik Modowy #2
Hej!
To następny poradnik modowy. Ten poradnik został stworzony z ciuchów i vipowskich, za diamond i nie vipowskich. Głównymi kolorami są neonowy róż i neonowy turkus.Występuje gdzieniegdzie biały
Kosztuje 1000 Sc (w tym 525 vip) i 10 diamond. Tu kolorki, które oczywiście możecie u siebie pozmieniać ;)
Kosztuje 2750 Sc. Tu kolorki, które oczywiście możecie u siebie pozmieniać ;)
Pa
Weronika
czwartek, 6 listopada 2014
sobota, 1 listopada 2014
Kiedy będe miała Vipa i na ile.
Hej! Powiem kiedy mg mieć Vipa na msp ( tak naprawde to nie mam o czym pisać, dlatego pisze o pierwszym co mi do głowy wpadło xd ). Mama kupuje mi vipa kiedy ją wybłagam i kiedy mam wolne od szkoły. To tak : -na 11 listopada bo cztery dni nie chodzimy do szkoły (Elite na tydzień), -na Święta Bożonarodzeniowe, bo to oczywiste , po za tym mamy jakieś dwa tygodnie wolnego (Vip na miesiąc lub na tydzień) -No i oczywiście ferie zimowe (Vip na miecha lub na tydzień) Narazie tyle tylko wiem, ale dwa ostatnie są na 75%, a ten pierwszy to na 100% ;3. Pa Weronika
Poradnik Modowy #1
Hej !
Nie wiecie jak ubrać się na msp ? Ja wam pomogę! Można bawić się kolorami to pierwsza różowo-biało-czarna stylizacja:
Nie wiecie jak ubrać się na msp ? Ja wam pomogę! Można bawić się kolorami to pierwsza różowo-biało-czarna stylizacja:
Kosztuje 2600Sc, ale nie wszystko musicie kupować ;).Tutaj kolorki (możecie zrobić też jakieś inne kolory)
A następna stylizacja jest neonowa, zielona:
Kosztuje mniej niż tamta, bo 2000Sc. Tu kolorki, które oczywiście możecie u siebie pozmieniać ;)
To tyle
Pa
Weronika
piątek, 31 października 2014
Moja mama w Komisji Wyborczej
Hej!
W tym poście o tym, że mojej mamy nie będzie cały dzień w domu. No więc moja mama jest w Komisji Wyborczej w jednej z miejscowości w naszej gminie ( i tak nie wiecie gdzie to jest xd ). Musi tam być o 6 rano. Wybory są od 7 rano do 9 w nocy, w tym może sobie zrobić dwugodzinną przerwe. Potem Komisja liczy głosy i przedstawiciel Komisji musi dojechać do urzędu gminy i tam wypełnić jakiś formularz ( to już jakieś 3 godziny o.O czyli 11 w nocy) Potem ten formularz w gminie muszą przyjąć. Dopiero wtedy Komisja może odjechać z miejsca głosowania. Długo. Ta polityka jest bardzo skompliowana. Współczuje mojej mamie.
To tyle
Pa
Weronika
czwartek, 30 października 2014
Natalia nie poddawaj się :( a ty Angie przestań być chamska.
Hej
Pisze tego posta ponieważ na blogu Cztery Panny z Jednej Wanny Natalia napisała, że może odejść. Angie nie powinna mòwuć tak o niej, a co dopiero pisać w internecie. Nawet nie zna Natalii. Angie na swoim blogu krytykowała Natalie, to ja na moim blogu będe krytykowała Angie. Dobra zaczynam.
Angie to wredna dziwka, która nie umie pisać o kimś. Jest diabelnie brzydka i okropna. Rzygać mi się chce jak o niej słyszę. Ona była chyba wychowywana przez pedałów lub lezby.
Mogę tak pisać jeszcze więcej,ale napisze też o Natalii
Dobra zaczynam.
Natalia jest super fajną dziewczyną, jest też wspaniałą blogerką jej pomysły i posty są świetne. Gdyby odeszła ja też bym odeszła, nawet gdyby się zabiła to ja też bym się zabiła. Gdy o niej słysze to myśle że słysze o wszystkim co najlepsze.
Mogłabym tak pisać w nieskończoność
Pozdrawiam Natalie i życzę aby układało jej się coraz lepiej.
A tobie Angie dałabym kopa w dupe i gówno mojego psa
Pa
Weronika
Pisze tego posta ponieważ na blogu Cztery Panny z Jednej Wanny Natalia napisała, że może odejść. Angie nie powinna mòwuć tak o niej, a co dopiero pisać w internecie. Nawet nie zna Natalii. Angie na swoim blogu krytykowała Natalie, to ja na moim blogu będe krytykowała Angie. Dobra zaczynam.
Angie to wredna dziwka, która nie umie pisać o kimś. Jest diabelnie brzydka i okropna. Rzygać mi się chce jak o niej słyszę. Ona była chyba wychowywana przez pedałów lub lezby.
Mogę tak pisać jeszcze więcej,ale napisze też o Natalii
Dobra zaczynam.
Natalia jest super fajną dziewczyną, jest też wspaniałą blogerką jej pomysły i posty są świetne. Gdyby odeszła ja też bym odeszła, nawet gdyby się zabiła to ja też bym się zabiła. Gdy o niej słysze to myśle że słysze o wszystkim co najlepsze.
Mogłabym tak pisać w nieskończoność
Pozdrawiam Natalie i życzę aby układało jej się coraz lepiej.
A tobie Angie dałabym kopa w dupe i gówno mojego psa
Pa
Weronika
Wygląd Bloga + Vip w listopadzie + Pomagajcie!
Hej! Jutro halloween!! Wygląd bloga zmieni się 3 listopada. Wtedy będzie,, Jabłkowy Blog'' czy coś w tym stylu. Zależy jakie będe miała ubrania xd bo teraz u mnie krucho z kasą na msp xd. Pomagajcie, oglądajcie filmy itp. Ale 7 lub 8 listopada będe miała Elite Vip na tydzień. A kasy będe miała około 3000 Sc, bo mam jakieś 1300 Sc w skarbonce Vip xd. A tak poza tym to w niedziele mojej mamy nie będzie cały dzień, ale o tym w następnym poście ;) Pa Weronika
Kontakt
Hej!
Możesz napisać do mnie na mój e-mail:
laska5wero@gmail.com
Mój ask :
http://ask.fm/laska5wero
Jak chcerz to napisz ;3
Pa
Weronika
Możesz napisać do mnie na mój e-mail:
laska5wero@gmail.com
Mój ask :
http://ask.fm/laska5wero
Jak chcerz to napisz ;3
Pa
Weronika
wtorek, 28 października 2014
Naprawde nikt nie chce zostać redaktorem mojego bloga ??????????
Hej!
Już dawno zapisałam i opublikowałam post ,,Info", ale nikt sie nie zgłosił. Co, nie mówcie mi, że wszyscy chodzą do 6 klasy tak jak ja -,- i nie mają czasu tak jak ja -,-. Jeśli nie wiecie jak zapisać się do bloga to nic, ja wszystko wyjaśnie. Administrator musi cie zaprosić na e-mail. Ja jak jakbym chciała się zapisać do bloga to bym napisała najpierw jak się nazywam (tylko imię) potem ile mam lat , co lubie robić, o czym często będe pisać, jeśli to jest blog o msp to napisałabym ile czasu dziennie gram i ile dni w tygodniu gram, jak dobrze znam się na dodawaniu gadżetów itp. Ale pamiętajcie jeśli chcecie pisać na tym blogu podania piszcie na e-mail: laska5wero@gmail.com
Pa
Weronika
poniedziałek, 27 października 2014
Halloween+,,nie w sosie" + i coś jeszcze xc
Hej!
To ja Wera. Już niedługo listopad i... HALLOWEEN!!!!! Ubraliście się już w Halloweenowe stroje ;3 ? Czujecie ten dreszczyk xD ? Jak widać nastawiam mój blog Halloweenowo, już zmieniłam tło, jest inna czcionka,która chyba już zostanie na stałe no chyba, że znajde lepszą i niedłudo będzie nowy nagłówek będę tam ja, moja sis i najka - nasza ,, Elita " xD pozdrawiam ;3 (tak wiem zawsze kogoś pozdrowie xD ). Bardzo się ciesze, że ktoś wreszcie napisał na chacie :) pozdrawiam tą osobe (znowu pozdro). Moja najlepsza koleżanka z klasy miała dziś doła :( (tak ją też pozdrawiam ). Była normalnie ,, nie w sosie" :/. I przez to ja też byłam nie w sosie :/ ale mi już to przeszło. Jutro w mojej szkole będzie sanepid :x i na dodatek moja wychowawczyni to pani od anglika. To na angliku będzie ten sanepid. Trzeba będzie się często zgłaszać do odpowiedzi, nie gadać z kumpelami - jednym słowem koszmar, typowa ,, szkoła" ;-;. To nie fair X( XC
Pa
Weronika
To ja Wera. Już niedługo listopad i... HALLOWEEN!!!!! Ubraliście się już w Halloweenowe stroje ;3 ? Czujecie ten dreszczyk xD ? Jak widać nastawiam mój blog Halloweenowo, już zmieniłam tło, jest inna czcionka,która chyba już zostanie na stałe no chyba, że znajde lepszą i niedłudo będzie nowy nagłówek będę tam ja, moja sis i najka - nasza ,, Elita " xD pozdrawiam ;3 (tak wiem zawsze kogoś pozdrowie xD ). Bardzo się ciesze, że ktoś wreszcie napisał na chacie :) pozdrawiam tą osobe (znowu pozdro). Moja najlepsza koleżanka z klasy miała dziś doła :( (tak ją też pozdrawiam ). Była normalnie ,, nie w sosie" :/. I przez to ja też byłam nie w sosie :/ ale mi już to przeszło. Jutro w mojej szkole będzie sanepid :x i na dodatek moja wychowawczyni to pani od anglika. To na angliku będzie ten sanepid. Trzeba będzie się często zgłaszać do odpowiedzi, nie gadać z kumpelami - jednym słowem koszmar, typowa ,, szkoła" ;-;. To nie fair X( XC
Pa
Weronika
niedziela, 26 października 2014
Rekonstrukcja z brechtem XD XD XD XD XD
Hej!
No więc w tym poście o rekonstrukcji. To była moja pierwsza rekonstrukcja i była super. Nie wiedziałam, że rekonstrukcje mogą być takie fajne. Nawet troche z tej piątkowej rekonstrukcji coś zapapamiętałam ( odziwo XD ). No a teraz coś o tym brechcie z ostatniego postu. Więc tak, była rekonstrukcja oczywiście wszyscy ją nagrywali i robili zdj dwoje kombatantów weszło na ,,pole bitwy" kazano im zejść i zeszli. Jedna z koleżanek kombatanta-fotografa powiedziała coś takiego : ,, No i znowu byś wojne przegrał" ale powiedziała to tak śmiesznie. Albo ci co odgrywali tą rekonstrukcje co chwila do siebie ,, Ty nie żyjesz" a potem tamten co nie żyje ,, Jak to to ty miałeś nie żyć " XD XD XD XD XD XD XD. Pa
Weronika
No więc w tym poście o rekonstrukcji. To była moja pierwsza rekonstrukcja i była super. Nie wiedziałam, że rekonstrukcje mogą być takie fajne. Nawet troche z tej piątkowej rekonstrukcji coś zapapamiętałam ( odziwo XD ). No a teraz coś o tym brechcie z ostatniego postu. Więc tak, była rekonstrukcja oczywiście wszyscy ją nagrywali i robili zdj dwoje kombatantów weszło na ,,pole bitwy" kazano im zejść i zeszli. Jedna z koleżanek kombatanta-fotografa powiedziała coś takiego : ,, No i znowu byś wojne przegrał" ale powiedziała to tak śmiesznie. Albo ci co odgrywali tą rekonstrukcje co chwila do siebie ,, Ty nie żyjesz" a potem tamten co nie żyje ,, Jak to to ty miałeś nie żyć " XD XD XD XD XD XD XD. Pa
Weronika
70 Rocznica Przełamania Frontu Na Wiśle
Hej!
Występ chyba się udał bo wszyscy mówili, że ładnie i w ogóle :-]. No jedyny minus to jest ZIMNO!!! Normalnie nie mogłam zginać nóg i palców u stóp. Po tym wszystkim związanym z występem była grochówka ze spleśniałego kotła xp, której zjadłam na szczęście tylko 3 łyżki ;). A następnie była rekonstrukcja przełamania frontu. Było trochę brehtu XD ale o tym w następnym poście, bo teraz mi się nie chce pisać xp.
Pa
Weronika
Występ chyba się udał bo wszyscy mówili, że ładnie i w ogóle :-]. No jedyny minus to jest ZIMNO!!! Normalnie nie mogłam zginać nóg i palców u stóp. Po tym wszystkim związanym z występem była grochówka ze spleśniałego kotła xp, której zjadłam na szczęście tylko 3 łyżki ;). A następnie była rekonstrukcja przełamania frontu. Było trochę brehtu XD ale o tym w następnym poście, bo teraz mi się nie chce pisać xp.
Pa
Weronika
czwartek, 23 października 2014
Zadania ,,Dyniowe Haloween :B "+mój stres xc
Hej!
Na msp jest nowa aktulizacja - Haloweenowe zadania . Za te zadania dostaje się 100Sc i 50 fame.Za 5 wykonanych zadań dostajemy rzeczy np. buty, kotek duch do pokoju.Konkurs Ma ograniczenie czasowe.W pierwszym zadaniu trzeba znaleźć 5 dyń. Wszyscy na msp znajdują tylko 4 dynie. Można pomikać zadania za 1 diamond.A teraz o stresie. Otuż mam występ. Śpiewam w chórku, nasz zespół to ,,Aksamitki" wiem nazwanie bardzo ale pani od muzyki tak zarządziła. Będziemy jutro (24.10.2014, piątek) występować i będzie jakieś 500 gości + cała szkoła :o chyba załamie się przy pierwszej piosence :'(. I chyba przez jakieś 5 dni nie bd pisac.
Paaaa
Weronika
Ale zaraz....
musze przecież napisać...
Wam jak poszedł mi występ... P. S. To występ na poświęcenie nowego sztandaru mojej szkoły i na dodatek bd reprezentować moją klasę w ślubowaniu wierności. -.- . -,-
Na msp jest nowa aktulizacja - Haloweenowe zadania . Za te zadania dostaje się 100Sc i 50 fame.Za 5 wykonanych zadań dostajemy rzeczy np. buty, kotek duch do pokoju.Konkurs Ma ograniczenie czasowe.W pierwszym zadaniu trzeba znaleźć 5 dyń. Wszyscy na msp znajdują tylko 4 dynie. Można pomikać zadania za 1 diamond.A teraz o stresie. Otuż mam występ. Śpiewam w chórku, nasz zespół to ,,Aksamitki" wiem nazwanie bardzo ale pani od muzyki tak zarządziła. Będziemy jutro (24.10.2014, piątek) występować i będzie jakieś 500 gości + cała szkoła :o chyba załamie się przy pierwszej piosence :'(. I chyba przez jakieś 5 dni nie bd pisac.
Paaaa
Weronika
Ale zaraz....
musze przecież napisać...
Wam jak poszedł mi występ... P. S. To występ na poświęcenie nowego sztandaru mojej szkoły i na dodatek bd reprezentować moją klasę w ślubowaniu wierności. -.- . -,-
niedziela, 19 października 2014
Urodzinowe Msp + sposób na Sc
Hej!
Nowy konkurs na msp pt.: ''Urodzinowe Msp" czy coś w tym stylu.
Każdy kto się wlogował na msp dostał prezent - świeczki.A i jeszcze jedno na temat zdobywania Sc. Słyszeliście o zapraszaniu znaj na msp przez e-mail. Kiedyś był błąd dotyczący tego ale juź to naprawili. Kiedyś wystarczyło zaprosić na swój mail i zdobyć 3lvl (Sc miało się dostawać gdy znaj osiągnie 6lvl i to był ten błąd). Teraz trzeba uzyskać 6lvl . Kiedyś miałam po 2000 Sc bo musiałam wysłać 10 zaproszeń i na tych kontach zrobić 3lvl (dostaje się 200 sc). Wtedy to było mnie na wszystko stać :) teraz już tak nie jest :(( czasem jak naprawdę na coś zbieram to robię sobie takie konto, przynajmniej można sobie przesłać rzeczy lub/i kupić coś z listy.
To wszystko myślę, że z tego kiedyś skorzystacie ;3 :)
Paaa
Weronika
sobota, 18 października 2014
Kraina Grzybów - bajka 18+
Hej!
Słyszeliście o ,,Krainie Grzybów" ? Ja oglądając filmy Niekrytego Krytyka na YouTubie znalazłam taki film pt.: ,, Niekryty Krytyk cenia: Krainę Grzybów". Na początku myślałam, że będzie to o jakimś filmie przyrodniczym,ale to była bajka. Ta "bajka" była bardziej 18+. To jest jednym słowem chore!W bajce występuje dziewczyna o imieniu Agatka wiedzie przygody z wiewiórką Małgosią, ma przyjaciółkę Karolinę, jest też jakiś facet.W którymś roku odbiorniki nadawały tą bajkę na kanale pirackim i było logo krainy. A na YT nie ma tego loga przy filmach, nawet kanał nie ma takiego zdjęcia (kanał ma zdjęcie Małgosi czyli Małgosia może być maskotką Krainy Grzybów). Nie wiadomo kim są twórcy..Nie wiadomo kim jest Agatka..Nie wiadomo kto gra Małgosię..Nie wiadomo kim jest Karolina..Nie wiadomo kim jest ten facet..Jeśli chcecie poznać sens Krainy Grzybów to śledzcie mojego bloga lub obejrzyjcie filmy o krainie na kanale SzopDemaskuje(pozdrawiam).
Do następnego postu ;)
Weronika
Do następnego postu ;)
Weronika
poniedziałek, 13 października 2014
Zaczynam lubić Pokemony *o*
Hej!
No więc w tym poście będzie o Pokemonach xd. Znalazłam taką piosenkę S3RL- Pika Girl. Słuchałam sobie tego i zaczęłam myśleć o Pokemonach, a to myślenie przerodziło się w oglądanie.To tyle. A tu kilka pokemonów ^.^






















Pa
Weronika
No więc w tym poście będzie o Pokemonach xd. Znalazłam taką piosenkę S3RL- Pika Girl. Słuchałam sobie tego i zaczęłam myśleć o Pokemonach, a to myślenie przerodziło się w oglądanie.To tyle. A tu kilka pokemonów ^.^
Pa
Weronika
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



















