Hejks!
W tym poście oznajmiam wam, że jutro będe miała pierwszego vipa na MSP :] . Vip będzie na tydzień Elite, może kupie pakiet Diamond. Bardzo się ciesze i jaram, bo czekałam na tego vipa 7 miehów ( Tyle mam MSP :] hah) . Chciałam napisać tego posta, bo nie chce słyszeć czegoś takiego jak : "dasz pozdro" , "dasz coś z l. ż." , "dasz grafa". O jezu daje jeśli kogoś lubie lub wymieniamy się ciuhami lub prezentami z l. ż.(listy życzeń). Nie lubie takiego czegoś, że jak jesteś vip to rozdajesz pozdra, grafy, prezenty i marnujesz kase i diamenty na czyjeś zachcianki. Więc to tyle, pa ;] do jutra xD ;]
. . . . Weronika